Întrebări frecvente

Întrebări și răspunsuri

Întrebări Frecvente Livrare și Retur

  • Costul Livrării: Livrarea produselor este gratuită.
  • Timpul de Livrare: Este de 3-4 zile lucrătoare, în funcție de zona în care locuiți.

Da, aveți opțiunea de a alege între livrarea la domiciliu sau colectarea de la EasyBox.

  • Perioada de Returnare: Da, aveți 30 de zile pentru a returna produsul pentru orice motiv.
  • Costul Returului: Costul transportului pentru retur este suportat de noi.
  • Condiții de Returnare: Produsul trebuie să fie returnat în cutia originală și să conțină toate piesele și accesoriile livrate.
  • Dacă doriți să returnați produsul, trimiteți-ne un e-mail cu numărul comenzii și adresa de unde doriți să fie ridicat de curier.
  • Un coleg al nostru va lua legătura pentru a discuta detaliile colectării.
  • Plată cu Cardul: Dacă ați plătit cu cardul, banii vor fi returnați pe cardul utilizat, în termen de 3-7 zile lucrătoare, în funcție de banca emitentă.
  • Plată Ramburs: Dacă ați plătit ramburs, vă vom contacta pentru detalii bancare, iar banii vor fi restituiți în 1-2 zile lucrătoare.
  • Da, puteți instala stația singur, dar se recomandă instalarea de către un electrician autorizat.

Descoperă Revoluția Mobilității Cu Stațiile Noastre de Încărcare pentru Mașini Electrice!

Ai o altă întrebare?
Trimite un mesaj!

  • Asigurați-vă că stația și telefonul sunt conectate la aceeași rețea Wi-Fi.
  • Găsiți instrucțiuni detaliate în manualul de utilizare al stației.

Da, aveți nevoie de o conexiune Wi-Fi permanentă la care atât stația, cât și telefonul să fie conectate.

  • Stațiile sunt echipate cu tehnologie RFID.
  • Primiți 3 carduri de acces care permit oprirea și pornirea stației.
  • Doar persoanele cu aceste carduri pot utiliza stația.

Da, stația vine cu 3 carduri de acces, care pot fi împărțite cu oricine doriți.